petek, 24. marec 2023

5. dan - Ples in odbojka s Poljaki

Zjutraj smo se po zajtrku sami odpravili na šolo, saj nam Daniel že zaupa. Na šoli smo nadaljevali včerajšnjo vajo, tokrat z boljšimi rezultati. Tako kot včeraj smo preverjali koncentracijo kisika v vodi, tokrat z želenimi barvami. Po končanih vajah so nam poljski dijaki demonstrirali nekaj zanimivih kemijskih eksperimentov, nato pa smo se pridružili dijakom še na uri športne vzgoje, kjer so nas naučili poseben ples, kasneje pa smo imeli manjši turnir iz odbojke.

Koncentracija misli je nujna za pravilno koncentracijo v erlenmajerici.

Titracija za določanje vsebnosti kisika v vodi

Ples za ogrevanje

Veselje po končani odbojkarski tekmi

Slovenska odbojkarska ekipa na Poljskem

Po kosilu smo se odpravili na Kopiec Kościuszki (bližnji hrib z trdnjavo), s kjer je bil lep razgled na celotno mesto, v ogled pa je vključena tudi razstava o Tadeuszu Kościuszkem, poljskem narodnem heroju. Pot do trdnjave je bila nekoliko daljša, saj smo imeli manjše težave z lovljenjem avtobusov oziroma tramvajev. Po končanem ogledu smo se odpravili nazaj v hotel, saj smo bili že zelo utrujeni.