torek, 28. marec 2023

9. dan - Še več snega

Dan se je začel še preden se je prejšnji sploh končal. Pozno smo se spravili prepisovati zapiske, po delu za šolo pa so pogovori tekli še pozno v noč in smo zaspali šele okoli treh. Zaradi tega je bilo tudi vstajanje zjutraj še težje kot običajno. Vsak dan vstanemo malo kasneje in upamo da ujamemo zajtrk, nekateri pa se ga odločijo tudi preskočiti za dodatne minute spanca. Že ko smo pri zajtrku gledali skozi okno smo se zavedali, da danes vreme ne bo pomladno. Začelo je namreč močno snežiti. Šli smo nazaj v sobe in se oblekli vremenu primerno, kolikor se je le dalo, saj za takšne razmere res nismo spakirali primernih oblačil.

Sneg v Krakovu

Danes smo v laboratoriju pregledali učinkovitost antibiotikov in pod mikroskopom preučevali bakterije iz različnih jogurtov. Laboratorijsko delo je bilo danes zelo zanimivo in čas je prav hitro tekel. Moramo priznati, da bomo našo poljsko profesorico mikrobiologije prav malo pogrešali.

Pregled učinkovitosti antibiotikov

Rezultati antibiograma

Priprava preparatov

Opazovanje preparatov pod mikroskopom

Po tem nas je naš vodič Daniel peljal v tri zanimive muzeje, kjer smo se zelo zabavali, saj smo morali biti resni in to nas je še bolj gnalo v smejanje. Opazovali smo likovna dela bolj in manj znanih poljskih umetnikov, v enem izmed muzejev pa smo si lahko med drugim ogledali Rembrandtovo sliko in slavno Da Vincijevo Damo s hermelinom. Popoldne je tako zelo snežilo in pihalo da smo bili premraženi, premočeni in prepihani ter smo po vrnitvi v hotel vsi šli pod topel tuš, zvečer pa jedli toplo večerjo ter vitamin C, da bi se izognili prehladu. Dan smo spet zaključili z druženjem po sobah in veliko smeha. Pogovori so se zopet zavlekli pozno v noč, vendar se izguba spanca splača, saj nam bodo taki trenutki ostali v nadvse lepih spominih. Moramo priznati, da postajamo že malo nervozni in žalostni, saj se naša izmenjava počasi bliža koncu.

Vreme se je za nekaj trenutkov izboljšalo.